Home Informace a pomoc

Informace a pomoc

NEJSME PLÁTCI DPH!

JAK NAKUPOVAT OBLEČENÍ

PŘESNÉ VELIKOSTI ODĚVŮ

Klasické označení velikostí na S, M, L atd. není přesné. M od jedné značky nemusí odpovídat M od druhé značky a i stejná značka může mít různé velikosti v různých kolekcích. Proto pro vás všechny věci, které si u nás můžete koupit, přesně přeměřujeme.

Na stránkách jednotlivých produktů najdete vedle výběru velikosti i odkaz PŘESNÉ VELIKOSTI, pod kterým se vám zobrazí tabulka s přesnými velikostmi dané věci a s obrázkem, kde je znázorněno, co která míra představuje. Stačí si vzít vlastní věc, o které víte, že vám padne, a změřit si vzdálenosti od švu ke švu (míry představují šířku/výšku, ne obvod..). Pak už stačí porovnat je s údaji věci, o kterou máte zájem.

VÝBĚR VELIKOSTI VÝROBKU

Po prvním vyprání se výrobek sráží. Tolerance je 3-4%. Proto, když oblečení kupujete, myslete na to, že se zboží mírně srazí.

BARVY

I přes veškerou snahu ukazovat barvy co nejvěrněji, se mohou objevit odchylky v závislosti na kvalitě a rozlišení monitoru. Proto nemůžeme garantovat barevnost, tak jak je zobrazena na obrazovce.

Záruční doba / reklamace

Záruční lhůta na veškeré spotřební zboží je stanovena zákonem na 24 měsíců.

U oblečení slouží daňový doklad zároveň jako záruční list.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.

Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník.

Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.

Reklamace zasílejte na adresu: DEINI – Josef Vrtiška, Ke Strašnické 15, Praha 10, 10000

RADY PRO VÝBĚR A OŠETŘOVÁNÍ VÝROBKU

Před prvním praním vždy důkladně prostudujte etiketu s ošetřovacími symboly!!!

Všichni známe případ, kdy jsme po nošení nové mikiny měli tričko „chlupaté“. Mikiny je proto dobré vyprat před prvním nošením.

Nikdy nedávejte výrobek do sušičky ani ho nesušte na přímém slunci. Předejdete tak vyblednutí barvy a v případě sušičky i značnému zmenšení výrobku.

Po prvním vyprání se výrobek sráží. Tolerance je 3-4%. Proto, když oblečení kupujete, myslete na to, že se mikina nebo tričko mírně srazí.

Vždy perte dohromady podobné barvy!

Pro praní barevného prádla používejte prací prášek bez obsahu látek s bělícími účinky jako je např. chlor.

Nikdy nežehlete přes tisk nebo výšivku!

Osobní údaje

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

Výměna zboží

V případě, že vámi objednané zboží nevyhovuje vašim představám, máte právo bez udání důvodu zboží vyměnit/vrátit. Podmínky jsou následující:

  • Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (emailem na adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ).
  • Zákazník musí odeslat zásilku doporučeně na naši adresu (ne dobírkou) nejpozději do 14ti dnů od obdržení zásilky.
  • Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a znečištění a musí být zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi cliquez içi.

Jakmile nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené, provedeme výměnu nebo vrácení peněz.

V případě výměny si zákazník vybere jakoukoli věc z nabídky a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo ho uhradí www.deini.cz, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu). Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

V případě, že si zákazník přeje vrátit peníze, může si zvolit, jestli mu mají být poslány složenkou (nutno potvrdit adresu) nebo na bankovní účet.

Vrací se pouze hodnota zakoupeného zboží, nikoliv poštovné.

Způsoby platby a doručení

Balíky odesíláme 2x týdně (každé pondělí a čtvrtek). Výjimkou je období mezi 10.-23.prosincem, kdy odesíláme zboží každý den. MOMENTÁLNĚ POUŽÍVÁME JAKO PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST POUZE ČESKOU POŠTU!

Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku. Bohužel nemůžeme za bezchybné doručení ručit, ale i těmito reklamacemi se zabýváme.

ČESKÁ REPUBLIKA

NA DOBÍRKU – 120 Kč - zásilku zaplatíte doručovateli České pošty při předání. Doručení probíhá většinou v dopoledních hodinách, zásilku si také můžete poslat do práce. Pokud vás Česká Pošta nezastihne na uvedené adrese, budete mít ve schránce oznámení o uložení zásilky na konkrétní poště, kde si ji budete moct vyzvednout do 7 dnů od pokusu o doručení, pak se nám vrátí zpátky. V případě jakéhokoliv problému nás informujte.

PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET (mezinárodní) –  ZDARMA!–  zboží posíláme po připsání částky na účet. Jako variabilní symbol použijte prosím, číslo Vaší objednávky. IBAN: CZ0655000000006303348001 Raiffeisenbank, SWIFT (BIC):RZBCCZPP

PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET –  ZDARMA! – zboží posíláme po připsání částky na účet. Jako variabilní symbol použijte prosím, číslo Vaší objednávky. Zprostředkovaná platba společností GoPay (www.gopay.cz)

PLATBA KARTOU – ZDARMA! -  příjem plateb platebními kartami značek VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro, AMEX zprostředkovaný společností GoPay (www.gopay.cz)

PAYPAL – ZDARMA! - Paypal je online platební systém, který vám umožní jednoduše, rychle a bezpečně platit přes internet. Vše co potřebujete, je účet u Paypal, který funguje jako běžný bankovní účet. 
Pokud chcete platit pomocí Paypal, tak u způsobu platby zvolte “Paypal”. Poté budete rychle provedeni platebním procesem, kde již nemusíte zadávat další data.

EVROPSKÁ UNIE + ŠVÝCARSKO, NORSKO

Zasílání zboží na dobírku do zahraničí neposkytujeme!

PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET (mezinárodní ) –  200 Kč –  zboží posíláme po připsání částky na účet. Jako variabilní symbol použijte prosím, číslo Vaší objednávky. IBAN: CZ0655000000006303348001 Raiffeisenbank, SWIFT (BIC):RZBCCZPP

PAYPAL - 200,- Kč - Paypal je online platební systém, který vám umožní jednoduše,rychle a bezpečně platit přes internet. Vše co potřebujete, je účet u Paypal, který funguje jako běžný bankovní účet. 
Pokud chcete platit pomocí Paypal, tak u způsobu platby zvolte “Paypal”. Poté budete rychle provedeni platebním procesem, kde již nemusíte zadávat další data.

MIMO EU

Tyto objednávky individuálně, záleží, kde se země nachází. Prosím, kontaktujte nás emailem na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript a my Vám zašleme instrukce k platbě (platba převodem na účet, PayPal). Po připsání částky na účet odešleme zásilku.